یک نکته موءثر برای تارنما شما این میباشد
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد يک نکته مفید برای وب سایت شما این است که قبل از ساخت وب سایت خود، سایت رقبای‌تان را بازنگری نمائید، مثلاً اگر شما در مسئله ساخت و فروش پوشاک فعالیت می کنید، نیاز می باشد تا بهترین رقیب خود را درباره ی شغلی‌تان جستجو فرمائید و وبسایت او را نیز بازنگری فرمایید و عوارض موفقیتش را بیابید، ببینید او از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استعمال کرده که سبب جذب مخاطبان خود شده است.

وربی پارکر ( Warby Parker) می‌گوید: کوتاهی نکنید، گاهی یک یا دو گزاره می‌توانند بسیار حاذق باشند. با توجه به گونه کسب‌و‌کارتان، با ثبت یک‌سری اطلاعات مهم در سایت خود، در عمل خود نیرومند و پر قدرت شوید.

 

 

3. ارائه اطلاعات تماس

مطمئناً ثبت اطلاعات تماس در تارنما، یک کدام از مهمترین کارها است، به این ترتیب بایستی یک صفحه منحصر به فرد به خود داشته باشد. میلز می گوید: تا به اکنون شده چند بار به سایت یک شرکت سر بزنید و با خود بگویید که چقدر دشوار میشود با این شرکت تماس گرفت؟ او می گوید بنابراین نیاز می باشد که در سایت خود یک صفحه یگانه به اطلاعات تماس قرار دهید و همه اطلاعات، مثل: آدرس ایمیل، تلفن ثابت، در رخ نیاز موبایل، فرم تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی منحصر به فرد به کسب‌و‌کار خود را در این بخش قرار دهید. تا افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند. زیرا هیچ چیز ناامید‌ کننده‌تر از عدم برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌عمل نیست. زیرا هدف همگی کسب‌و‌کارها از طراحی وب این می باشد که تعامل خود با مشتریانشان را ارتقا دهند.

زمانی که خواستید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و شبکه‌های اجتماعی‌تان را در وبسایت بگذارید، آنرا به صورت عکس در تارنما قرار ندهید، باید قابلیت و امکان کلیک کردن روی آن‌ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی، مخاطب به راحتی بتواند وارد صفحه مربوطه شود و کار گزینه نیازش را انجام دهد.

 

امروزه کلیه تلفن‌های یار هوشمند، این قابلیت را دارا هستند که شما بتوانید بر روی پیوند‌های تماس کلیک فرمائید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را ایجاد نمائید. همچنین شما می‌توانید از گوگل اپ استعمال نمائید و آدرس جیمیل مورد نظرتان را وارد فرمائید، تا کاربران از طریق کلیک بر روی آدرس آدرس اینترنتی به صورت بدون واسطه وارد ورقه پیامرسان شوند.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: